mandag 12. april 2010

Travel veke

Kontordag i dag der arbeidstida går med til å booke stad og finne tid til informasjons- og dialogmøte om "Vågå-prosjektet" på Lalm, i Sjårdalen, Skogbygda, Midtli, Randsverk, Vågåmo og Tessand. I tillegg skal eg kalle inn til møte i fire undergrupper for prosjektet, slik at alle kjem i gang med arbeidet.

I morgon skal eg vere heile dagen på ungdomsskulen for å bli litt betre kjent med kva det gjer der, kor "skoen trykker" og kva dei er gode på og vil vidareutvikle. I morgon kveld skal eg møte Vågå musikkråd for å informere om prosjektet og for å få innspel frå dei. Onsdag er det nokre korte møter på dagen, og foreldremøte for føresette på 4.trinn på Vågåmo skule på kvelden kor eg skal få innspel til prosjektet.

Torsdag går turen til Trondheim for å lære om kva dei har gjort i forhold til samarbeid mellom skule, kulturskule og omkringliggande institusjonar. Det gleder eg meg til! Klart vi har noko å lære av ei så stor kommune som Trondheim!

Vil oppdatere bloggen om kva som skjer i løpet av veka, og vil oppfordre alle til å ta kontakt om dei har innspel, spørsmål eller treng informsjon om prosjektet. Ta kontakt, og vi stiller opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar